عضو احساس اخبار تصویر زندگی مراسم عقد

عضو: احساس اخبار تصویر زندگی مراسم عقد پیشنهادات تبریک ازدواج مراسم ازدواج دنیای بازیگری

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری احساس کردم بدون مهرداد نمی‌توانم زندگی کنم

جذابیت های دنیای بازیگری و تصویر موضوعی انکارناشدنی است و به همان نسبت هم اخبار و اتفاقات حول و حوش این دنیای پرسروصدا هر لحظه جالب و دارای مخاطب هست؛ یکی از اخ

احساس کردم بدون مهرداد نمی‌توانم زندگی کنم

احساس کردم بدون مهرداد نمی توانم زندگی کنم

عبارات مهم : احساس

گفت وگو با فریبا نادری به بهانه ازدواج و شروع زندگی مشترک

جذابیت های دنیای بازیگری و تصویر موضوعی انکارناشدنی است و به همان نسبت هم اخبار و اتفاقات حول و حوش این دنیای پرسروصدا هر لحظه جالب و دارای مخاطب هست؛ یکی از اخبار پرطرفدار این حوزه ازدواج بازیگران و صورت های معروف هست. فریبا نادری یکی از بازیگرانی است که طی چند روز گذشته اخبار و تصویرهای ازدواجش در اینترنت منتشر شد.

احساس کردم بدون مهرداد نمی‌توانم زندگی کنم

نادری در مورد خصوصیات همسرش و دلایل گزینش او جهت ما توضیح داد. او تاکید می کند که در کنار همسرش آرامش بسیار زیادی دارد و تصمیم دارد به زودی طعم مادرشدن را هم بچشد. رویکرد فریبا نادری را راجع به ازدواج و دنیای کاری اش را در این گفت وگو می خوانید.

جذابیت های دنیای بازیگری و تصویر موضوعی انکارناشدنی است و به همان نسبت هم اخبار و اتفاقات حول و حوش این دنیای پرسروصدا هر لحظه جالب و دارای مخاطب هست؛ یکی از اخ

ضمن تبریک ازدواجتان به عنوان نخستین پرسش آیا این قدر مراسم را بی سروصدا برگزار کردید؟ آیا خودتان در صفحه شخصی تان خبر را منتشر نکردید ولی صفحه ها و کانال های خبری این خبر را علنی کردند؟

زندگی شخصی ام متعلق به خودم هست؛ بنابراین در حدی که باید، خبرگزاری ها و دوستان عزیزی که تصویر و خبر منتشرمی کنند در جریان قرار گرفتند، به نظرم درهمان اندازه کافی بود. علی رغم یکسری از افراد که اطلاعات زندگی شخصی ارزش را در اختیار عموم می گذارند خیلی این کار را ترجیح نمی دهم.

همسرتان از همکاران شما هستند؛ یعنی در حوزه تصویر و رسانه کار می کنند یا به شغل دیگری مشغولند؟

خیر؛ او بسیار هنردوست و انسان فرهیخته ای است ولی بازیگر نیست و در این زمینه فعالیتی ندارد.

احساس کردم بدون مهرداد نمی‌توانم زندگی کنم

مراسم ازدواجتان را در چه تاریخی برگزار کردید؟

مراسم ازدواجمان را به صورت شخصی و خانوادگی برگزار کردیم؛ درواقع روز پنجشنبه، ۲۲ تیر ماه سال ۹۶ مراسم عقدمان را برگزار کردیم.

جذابیت های دنیای بازیگری و تصویر موضوعی انکارناشدنی است و به همان نسبت هم اخبار و اتفاقات حول و حوش این دنیای پرسروصدا هر لحظه جالب و دارای مخاطب هست؛ یکی از اخ

بعد از مدت زیادی زندگی کردن به صورت مجردی، همسرتان دارای چه خصوصیاتی بود که شما او را جهت ازدواج گزینش کردید و تصمیم گرفتید که زندگی تان را با او به اشتراک بگذارید؟

باید بگویم از یک جایی به بعد احساس کردم که اگر با او نباشم زندگی را از دست داده ام، مهرداد بسیار مرد درستکار، با خدا و اهل زندگی هست. او از ۱۳سالگی کار و تلاش کرده ودرنهایت الگوی رفتاری خیلی خوبی برایم هست؛ با قاطعیت می توانم بگویم که در اطرافم مرد کم ندیدم، چه در دنیای کاری و چه فارغ از فضای هنری (نه فقط در بحث زندگی شخصی بلکه مقصودم روبه رویی با آن هاست). به هر حال ما در جامعه ای زندگی می کنیم که به واسطه کارمان آدم های مختلفی را می بینیم ولی تا به حال با کسی مواجه نشدم که بگویم ای کاش او می توانست پدر فرزند هایم باشد ولی از زمانی که همسرم را دیدم دلم می خواست پدر فرزندانم باشد

احساس کردم بدون مهرداد نمی‌توانم زندگی کنم

در تصویر هایی که از روز مراسم شما دیدیم صورت ای مملو از امنیت خاطر داشتید، از حس و حال خود در روز مراسم بگویید؟

این عنوان به علت آرامشی است که در آن روز داشتم تا جایی که تعدادی از دوستان می پرسیدند آیا استرس نداری و من در جواب گفتم که آن قدر در کنار این آدم احساس آرامش دارم که جایی جهت اضطراب باقی نمی ماند؛ البته دوستانی که آن روز در کنارم بودند هم بی تاثیر نبودند چراکه دوستان خوب در این مواقع مشخص می شوند

فکر می کنید از این به بعد زندگی یکسان و متاهل بودن تاثیری بر روند کاری و شغلی شما داشته باشد؟

از آن جایی که من جزو معدود بازیگرانی نبودم که به گفته بعضی فقط با پیشنهادات آن چنانی سر کار می روند، بعید می دانم که چنین اتفاقی برایم بیفتد؛ از طرفی در برنامه شخصی زندگی ام قصد دارم فرزند دار شوم، ممکن است به علت مادرشدن از فضای کار، در وقت کوتاهی فاصله داشته باشم ولی اگر دوستان تهیه کننده و کارگردان قصد همکاری با من را داشته باشند علاقه مند به کار کردن هستم

حاشیه ها و اخباری در فضای رسانه انتشار یافته بود مبنی بر این که به زن های متاهل نقش های کمتری داده می شود، تصور می کنید آیا این قضیه مشمول بر حال شما هم بشود؟

قبل از سریال «پرستاران» که سال گذشته کلید خورد به مدت یک سال و سه ماه جهت کار پیشنهاد خوبی نداشتم در حالی که مجرد هم بودم، به همین علت نمی توانم تاهل را ملاک قرار دهم آیا که در آن وقت زن مجردی بودم که دلیلی جهت این که کسی به من کار ندهد وجود نداشت.

درحال حاضر هم سر کار هستم. خدا را شکر این ماجرا مشمول بر حال من نشده هست، امیدوارم در ادامه هم این چنین باشد؛ به نظرم این مخاطب است که تا یک جایی گزینش می کند چه بازیگرانی مشغول به کار باشند، اگر ما کارمان را بد ارائه دهیم بلافاصله با انتقاد مردم روبه رو می شویم. کارگردانان و تهیه کننده ها همگی نسبت به این عنوان آگاهند و ممکن که در روند کاری بازیگر تاثیرگذار باشد ولی به هر حال در مواقعی هم روابط وجود دارد و بر ضوابط هم غلبه می کند ولی هر چه خدا بخواهد همان می شود من زیاد از انسان ها به خدا معتقدم.

بعد از ساخت سری اول مجموعه «پرستاران» به نظر شما لزوم ساخت قسمت دوم هم احساس می شد؟

«پرستاران» از همان ابتدا پروژه ای پنجاه قسمتی بود ولی به علت فشردگی جدول پخش، وقفه ای بین دو قسمت افتاد؛ در واقع فرصتی به ما دادند تا سری اول پخش شود و ما فصل دوم را کار کنیم. در ابتدا قرار بود پنجاه قسمت پشت سرهم به پخش برسد که در نهایت به دو فصل سی قسمتی تقسیم شد. سریالی مانند «پرستاران» پتانسیل ساخت تا هفتصد قسمت را هم دارد، مردم ما خیلی حوصله تماشای سریال های طولانی را ندارند آیا که آموزشی در این زمینه داده نشده و فرهنگ آن جا نیفتاده است وگرنه چنین کاری نه با تیم ما بلکه با تعدادی دیگر هم توانایی ادامه دار شدن را دارد. «پرستاران» را می توان سال های سال ساخت.

کار کردن با علیرضا افخمی برایتان سخت تر بود یا شهرام شاه حسینی؟

کار با علیرضا افخمی یکی از شیرین ترین و لذت بخش ترین تجربه هایم محسوب می شود؛ او یکی از معدود کارگردانانی است که برایش دلتنگ می شوم. کار با شهرام شاه حسینی هم به علت نزدیکی سن و سال و روحیات به لحاظ بده بستان های بازیگری راحت بود، باید با افخمی کار کنید تا متوجه شوید.

این روزها در پروژه «گمشدگان» مشغول هستید نقشتان در این مجموعه چیست؟

محبوبه عزتی، دختر عاقل خانواده است که با پدرش رابطه بسیار خوبی دارد، پدری که همسر خود را از دست داده و دو فرزند دارد، محبوبه دختری است که خود را فدای خانواده کرده هست، شغلش را دوست دارد، او دختر ثروتمندی است که با خصلت مردم دوستی اش وارد رشته پرستاری شده است و بسیار به مردم علاقه مند هست. دختری پرتلاش و کاربلد که تمام تلاش اش را می کند تا اگر جایی حقی از پرستاران نادیده گرفته شده است با زبان و ادبیات مختص به خودش بعد بگیرد.

برنامه شما جهت زندگی یکسان و کاری تان چیست؟

همان طور که گفتم اولویتم جهت زندگی شخصی مادر شدن است لیکن احساس می کنم مادر شدن موهبتی الهی است و دلم می خواهد لایق مادر شدن باشم. جهت دنیای کاری هم درحال حاضر مشغول کار «گمشدگان» هستم و باید دید که در آینده چه پیشنهاداتی مطرح می شوند.

پیشنهاد دیگری در این روزها نداشته و ندارید که آن را پذیرفته باشید؟

دو پیشنهاد تئاتر مطرح شد که علاقه زیادی به آن ها نداشتم، به زودی یک نمایشنامه خوانی در اصفهان دارم، کاری هم در رسانه بود که متن آن را دوست نداشتم در مجموع اخیرا پیشنهاد خیلی خوبی نداشتم. ولی در آخر مایلم از دوستانی که ازدواجم را بسیار قشنگ تبریک گفتند تقدیر کنم، عزیزانی مثل بهنوش بختیاری، نیوشا ضیغمی، نرگس محمدی، محسن افشانی و… ازکسانی که شاید کمتر آن ها را می بینم که فقط تبریک گفتند و زخم زبان نزدند (چه همکاران و چه کسانی که در اینترنت خبر می گذارند).

در آخر جهت تمام دختران دم بخت مملکتم آرزوی خوشبختی دارم همچنین از تهیه کننده خوب سینما و تلویزیون محمدرضا شفیعی که جزو نخستین نفراتی بود که ازدواجم را تبریک گفت سپاسگزاری می کنم.

صبا

واژه های کلیدی: احساس | اخبار | تصویر | زندگی | مراسم عقد | پیشنهادات | تبریک ازدواج | مراسم ازدواج | دنیای بازیگری

احساس کردم بدون مهرداد نمی‌توانم زندگی کنم

احساس کردم بدون مهرداد نمی‌توانم زندگی کنم


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار